Cheia succesului fiecăruia nu o cunoaștem, dar îți putem da câteva idei de la care să pornești. Iată ce joburi prezintă oportunități atractive și care sunt considerate profitabile.
În funcție de facultatea pe care ai urmat-o sau o urmezi (și, cine știe, poate poți obține succes chiar și fără studii superioare), cu siguranță cunoști domeniul tău cât se poate de bine, însă, poate îți dorești să obții un profit într-un mod mai rapid. În acest caz, există diverse locuri de munca in videochat, în design și în social media, care îți pot aduce bani frumoși într-un mod rapid. Hai să detaliem puțin.
În cazul în care prima variantă sună potrivit pentru tine și ești o persoană sociabilă, vezi site-ul oficial Prime Studios pentru a-ți trimite CV-ul. Cât despre design și social media, lucrurile se complică puțin:
- Job ca freelancing designer
Ceea ce vom spune va fi, probabil, controversat. Nu ai nevoie de studii superioare ca să ai un ochi artistic dezvoltat. Studiile superioare în artă sunt utile pentru a-ți îmbunătăți cunoștințele în artă și de a socializa în grupurile de nișă, în care altfel nu prea ai avea cum să intri și unde nu te poți face cunoscută altfel.
Ca designer, trebuie să ai o intuiție vizuală excelentă nu doar pentru a nu crea lucruri kitsch, ci și pentru a crea designuri care să rămână în amintirea vizuală a oamenilor. Succesul ca designer stă atât în abilitatea ta de a crea, cât și de a face deciziile corecte – pe care să le și susții și să le comunici clienților cu succes.
Așadar, deși nu ai nevoie de studii superioare pentru a avea succes, ele sunt utile pentru cei care abia încep acest drum. Pe de altă parte, există și căi mai rapide de a-ți îmbunătăți cunoștințele, anume cursurile de design online, care durează mai puțin, dar care nu abordează lucrurile în profunzime.
- Job ca social media influencer
Știm, știm… toată lumea împinge femeile spre a deveni influencerițe doar pentru că sunt frumoase, iar frumusețea ajută la vânzări. Cu ce ne diferim noi? Cu nimic, doar îți spunem ce implică acest job, mai exact.
Dincolo de frumusețe, un influencer trebuie să creeze conținut de calitate și relevant. Acest lucru înseamnă nu doar un know-how al algoritmului, ci și a publicului țintă, a tipului de content care se caută și cum să împletești toate aceste aspecte într-un mod catchy, unic ție. E ușor de zis, greu de făcut.
Pe urmă, ai nevoie să construiești – și să menții – o comunitate care să interacționeze cu tine. De multe ori, influencerii au succes cu un video, însă pierd engagementul pentru restul paginii. Degeaba devii viral dacă nu profiți de moment ca să crești.
Desigur, a fi influencer înseamnă și a deveni un brand al propriei tale persoane. Îți vei pune o mască și vei deveni “tu” care nu ești chiar tu.
Aceste trei joburi nu sunt ușoare – dar ce nu facem pentru a obține un trai mai bun?